Bijna klaar om te vertrekken

1 juni 2017 - Zegge, Nederland

Hallo allemaal,

Hierbij mijn laatste reisverslag voordat ik aan mijn grote avontuur ga beginnen. Dinsdag ochtend zal ik rond 5 uur thuis vertrekken richting Schiphol, om vervolgens rond half 11 te vliegen richting Johannesburg.

Voor zo ver zijn bijna al mijn spullen ingepakt, boodschappen gedaan om mee te nemen en niet te vergeten zijn mijn inentingen gezet. Een vriendin (Cherelle) heeft ze mogen zetten en dit verliep ook zonder problemen. Van het weekend de laatste dingen in pakken en dan ben ik klaar om op reis te gaan.

Morgen het laatste dagje werken voordat mijn vakantie begint en dan van het weekend mijn vakantie alvast inluiden en nog even lekker genieten van het mooie weer in Nederland samen met Gudo.

Mijn volgende blog gaat snel weer komen zodat jullie op de hoogte blijven van mijn avonturen.

Tot snel, Lindy

1. Cherelle:
    1 juni 2017
    Bijna!! Veel plezier meis! :) Nog even genieten met je vriend !
  2. Els Peeters:
    1 juni 2017
    Hoi Lindy, wow en dan is het bijna zover...op naar een mooi avontuur!!
    Hoop je misschien morgen nog even te zien bij Wij Samen, zo niet, dan wens ik jou een hele toffe vakantie toe waar je prachtige herinneringen gaat maken en waar je straks lekker over kunt vertellen aan Gudo!! Liefs Els
  3. Jenny:
    5 juni 2017
    Hoi lindy, eindelijk kan jouw groot avontuur beginnen. Wat zal jij mooie dingen gaan zien. Een hele goede vlucht morgen en een super leuke vakantie toegewenst. Liefs jenny xx
  4. Jacques en oma annelies:
    5 juni 2017
    Lieve Lin,
    per telefoon hebben we je al een heel mooie vakantie gewenst. Je gaat een leuk, ook een beetje spannend en onvergetelijk avontuur tegemoet. We gaan je volgen via jouw reisblog en genieten zo op afstand met jou mee.
    Heel fijn reis, liefs van oma en Jacques