Ben ik weer :)

Hallo allemaal,

Ik heb de afgelopen dagen slechte Wi-Fi verbinding gehad vandaar dat het even duurde voordat ik een nieuwe blog kon plaatsen.

Vanmorgen zijn we vanuit het kruger park richting swaziland gereden.

In het kruger park hele mooie dingen mogen beleven, avond rit met een zonsondergang, een gehele dag met een 4x4 op pad geweest en vanmorgen een Bush walk.
Tijdens de avond rit erg mooie dingen mogen beleven zoals leeuwen op de weg zien lopen, dit was erg indruk wekkend om te zien.
De volgende dag vertrokken met de 4x4 hier mee de gehele dag rond gereden en hebben we zebras, olifanten, giraffe, gnoe en nog veel meer dieren gezien.
Vanmorgen om half 7 genoten van een Bush walk door het kruger park. Hierbij gingen er twee gidsen mee met een jachtgeweer. Dit was ook erg bijzonder om mee te maken, tijdens deze Bush walk hebben we sporen en poep van verschillende dieren gezien en heb ik heerlijk genoten van de mooie omgeving.

Nu zit ik heerlijk in de zon met een koud drankje, Zometeen vertrekken we naar het volgende plekje waar we zullen overnachten.

Tot snel :)

1. De Vries:
    11 juni 2017
    Prachtig Lin ! Heb je zeker wel plezier gehad van je wandelschoenen ? Leuk om ook op deze manier je te volgen !
  2. Els Peeters:
    Te gek Lindy!
  3. Jenny:
    12 juni 2017
    Super Lindy
  4. Jacques en oma annelies:
    13 juni 2017
    Lieve lindy, we hebben je verhaal weer kunnen lezen. Wat zie je veel en zult straks met veeel foto, s en verhalen thuiskomen. Wij kamperen in overijssel, fietsen veeel en hebben oook wild gezien, eeen haas, veel plezier, oma en jacques