1ste dag

7 juni 2017 - Ohrigstad, Zuid-Afrika

Hallo allemaal,

Vandaag weer een lange dag gehad, om half 6 de wekker, onze koffers moesten om 6 uur buiten staan. Vervolgens om half 7 een heerlijke ontbijt buffet genuttigd. Na ons ontbijt zijn we de bus ingestapt om richting pretoria te rijden. Hier hebben we erg veel gezien van het voortrekkers museum tot het kruger huis. Het voortrekkers museum is een joodse tempel hier naar boven geklommen voor een paar mooie foto's en dat met hoogtevrees haha... toen we naar de bus liepen kwamen er nog een stel schoolkinderen aan die nog voor ons hebben gezongen.

Hierna zijn we door gereden naar het kruger huis, hier stonden allerlei oude meubels uit de tijd dat meneer kruger de baas was in pretoria. Dit was erg mooi om te zien, zelfs 2 oude koetsen gezien. Hierna zijn we door gereden naar het standbeeld van Nelson Mandela erg groot en mooi om te zien.

Hierna de lange reis gemaakt naar ons volgende plekje hier blijven we 2 nachten. Dit ook weer erg mooi en indruk wekkend...

Probeer morgen weer wat leuks te plaatsen

Tot snel xxx

1. De Vries:
    7 juni 2017
    Wederom geweldig zeg Lin !! Je haalt er zo wel het maximale uit ! Korte nachtjes..
  2. Els Peeters:
    Wow hee, geweldig om steeds je avonturen te kunnen lezen!! Enjoy...
  3. Jenny:
    8 juni 2017
    Kort nachtje maar zeker de moeite waard. Maak maar heel veel foto's zodat wij straks alles kunnen bekijken van al het moois wat jij daar ziet. Geniet ervan!!