2de dag

8 juni 2017 - Ohrigstad, Zuid-Afrika

Hallo allemaal,

Vandaag de tweede dag gehad, vanmorgen de wekker om kwart voor 6. Om kwart over 6 zijn we vertrokken met een game drive over het land van het hotel waar we verblijven. Hierbij kennis gemaakt met de eerste wilde dieren (antilopen, zwijnen, giraffe en buffola). Waanzinnig om te zien. Hierna zijn we heerlijk gaan ontbijten buffet vorm. Rond half 10 zijn we vertrokken richting de panoramaroute. Dit ook weer waanzinnig om te zien, tot nu toe is het echt gaaf wat we allemaal te zien krijgen. Vandaag verschillende gebergte gezien en warervallen, als lunch hebben we pannenkoeken op, erg lekker :)

Nu zijn we terug bij het hotel en hebben we net de zon onder zien zakken achter de bergen en zit ik op het balkon heerlijk te genieten van een wijntje.

Morgen vertrekken we richting het kruger park en wordt het grootste deel van de dag rijden met de bus. Zodra we aankomen op het park is het inchecken en gaan we al een avond rit maken door het kruger park.

Morgen mogen we wat langer slapen hihi dan moeten de koffers om 8 uur buiten staan.
Ik ga nog lekker genieten van me wijntje en straks lekker een hapje eten :)